Druk na dibondzie
Druk na dibondzie
Płyta kompozytowa typu dibond to materiał, który składa się z jednej albo dwóch aluminiowych płyt połączony rdzeniem polietylenowym o niskiej gęstości co wpływa na małą wagę oraz wysoką wytrzymałość. Dzięki połączeniu mechanicznemu oraz chemicznemu materiał jest nadzwyczaj odporny na rozwarstwienie. Może być wstępnie pomalowany, natomiast aluminium może być szczotkowane co nadaje mu dodatkowo eleganckiego wyglądu.
Charakteryzuje się: wysoką odpornością na czynniki chemiczne oraz atmosferyczne, twardością, wytrzymałością mechaniczną, eleganckim i ekskluzywnym wykończeniem.
Dibond lub tubond to dobry sposób na podkreślenie pozycji swojej firmy. Jest jednym z droższych materiałów dostępnym w naszym asortymencie, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem przez klientów.
W naszym parku maszynowym dysponujemy frezarką CNC sterowaną komputerowo dzięki której wytniemy dowolny kształt z wielką precyzją.
Materiał kompozytowy zadrukowujemy UV na dwa sposoby:
- oklejania foliami zadrukowanymi uv
- zadruku uv bezpośrednio na płycie kompozytowej
Wykonujemy usługi dodatkowe:
- cięcie
- zaginanie krawędziowe
- klejenie
- frezowanie CNC
- wiercenie otworów
Płyty kompozytowe są wytwarzane w dowolnych konfiguracjach kolorystycznych od zwykłej gładkości aluminium po szczotkowane oraz dodatkowo lakierowane. Stosujemy wyłącznie najwyższej jakości materiały dzięki którym trwałość reklamy drukowanej uv jest wieloletnia.
Zastosowanie:
- w szyldach
- tablicach
- znakach
- kasetonach reklamowych
- oraz miejscach podatnych na silne nasłonecznienie.
Zapewniamy kompleksowe doradztwo zgodne z systemem zarządzania ISO 9001:2008 co gwarantuje że każde powierzone zlecenie ma dla nas olbrzymie znaczenie.Wszystkie kwestie są indywidualnie konsultowane z klientami na każdym etapie.
Obsługujemy klientów indywidualnych jak również zapraszamy do współpracy architektów oraz firmy z branży. Wykonujemy indywidualne pojedyncze zlecenia oraz seryjne produkcje.
Z PrintDesign możesz negocjować cenę oraz liczyć na sporą oszczędność w kosztach reklamy.